Nincs szükségem a gyerekeimre. Miért kellenek nekem gyerekek, igazi történet egy nő életéből. Nem utána, hanem előtte

2015 végén – 2016 elején gyermek- és tinédzser öngyilkossági hullám söpört végig Oroszországon. És bár most minden nyugodtnak tűnik, sem a szülők, sem a társadalom nem bízik abban, hogy ez a rémálom nem fog megismétlődni. Bármelyik pillanatban újra szembesülhetünk a gyermek-tinédzser öngyilkosság új sorozatával, így ez a téma sem veszít aktualitásából.

A gyermek- és tinédzserkori öngyilkosságok okairól, arról, hogy mi és ki járul hozzá a halálhoz való könnyű hozzáállás kialakulásához, megvédhetjük-e gyermekeinket a tudatmódosítástól, beszélgetünk.

Család, mint ideál nélkül

- Dimitry atya, miért dönt egy gyerek olyan könnyen az öngyilkosság mellett? Mi jár a fejében?

Ennek a problémának több rétege van. A legalsó, a legelső réteg, amely a lélek tektonikus lemezein fekszik, az istentelenség. A modern orosz gyermek semmit sem tud Istenről, nem tud az Ő létezéséről. Semmit sem tud a túlvilágról. Semmit sem tud arról, hogy mi a bűn – még az ő szókészletében sincs ilyen szó.

És nem tudja, hogy ez a legostobább emberi cselekedet, mert az öngyilkosság egyáltalán nem old meg semmilyen problémát. Valójában azokban a problémákban, amelyek a kisembert öngyilkosságba vitték, megdermed az örökkévalóságban. Itt 15 éves, eltelik egy-két-három év - és minden „feloldódik” magától, még ha nem is tesz semmit a problémák megoldására. És ott – már mindörökké. Itt van az első ok.

És itt kell elmondani, hogy a világi állam, mindazok az úgynevezett harcosok az állam világi alapjaiért, amelyek megakadályozzák, hogy a papot iskolába jöjjön, létrehozzák ezt a réteget, miközben a gyerekeknek meg kell magyarázni ezeket a fontos dolgokat, későbbi életükben szüksége lesz rá. Nem egyszer mondtam már, hogy egy gyereknek tudnia kell legalább az összes szekta nevét. Íme a kártyák, minden szektáról 10 sor van rajtuk – és ez egy ilyen oltás lesz a szektások általi toborzása ellen. És bár a szekták nem hajlanak a biológiai öngyilkosságra, a bennük való tagság lelki öngyilkosság. Egyszer egy szektában egy gyerek kiesik a családból, a társadalomból, még abból is - már-már biocenózisból -, amelyben az iskolában létezik. És ez egy nagyon veszélyes jelenség.

A második réteg, kicsit magasabb: a modern felnőttek és a gyerekekhez való hozzáállásuk. A gyerekek, a belső világuk, a lelkük, a fejlődésük nem érdekes a felnőttek számára. Nem értjük, hogyan akarjuk a gyerekeket nevelni. Igen, ez a feladat egyáltalán nem éri meg a felnőtteknek! Röviden: a felnőtteknek nincs szükségük gyerekekre.

Persze kifogásolhatják, hogy vannak felnőttek, akiknek gyerekre van szükségük. Igen, vannak, de nagyon kevesen. Ezt nem csak azokban a gyermekotthonokban szerzett tapasztalatok alapján mondom, amelyekkel együtt dolgozom. Nem csak az árvák hozzátartozóival kommunikálok, hanem azokkal a szülőkkel is, akik a mi - nagyon ortodox és nagyon jó - iskolánkba (ahova egyébként sokan szeretnének) viszik a gyerekeiket. Tehát ez a probléma létezik.

Miért nem kell a szülőknek gyerek?

most elmagyarázom. Az év során „szociológiai vizsgálatot” végzek: mindig megkérdezem minden fiatal hölgytől, aki hozzám jön egy találkozóra: „Ki szeretnél lenni?” Nagyon különböző válaszokat kapok, de ezek mind olyan területek, amelyeket a gyerek nem választhat magának. Például: "Közgazdász akarok lenni." Egyértelmű, hogy az ember 14-15 évesen nem érti, mi az a közgazdaságtan, mert az iskolában nincs ilyen tantárgy. De ez a szó elhangzik a televízióban, a rádióban és így tovább. És asszimilálódik, ezért a gyermek választja. És soha nem kaptam választ: "Anya akarok lenni." És amikor megkérdezem a fiúkat, soha nem kaptam választ: "Apa." Vagyis az orosz nép továbbra is a bolsevikok által létrehozott új paradigmában marad. Ennek a marxista paradigmának az egyik célja (és a bolsevikok mindegyike marxista volt, és csak később, Sztálin alatt került sor ennek a doktrínának némi revíziójára) ... nos, a marxizmus egyik célja a család mint olyan lerombolása volt. . Ez teljes mértékben megfelel azoknak a társadalmi utópiáknak, amelyek több évszázadon át „vándoroltak” Európában, és amelyeket a marxizmus magába szívott.

A modern orosz ember tudatalattijában önpusztító folyamat zajlik

Mit jelent a családnak ez a nem hajlandósága? Ez azt jelenti, hogy a modern orosz ember tudatalattijában önpusztító folyamat zajlik. Mert persze eltűnnek azok a biológiai fajok, amelyek nem akarnak szaporodni.

A marxizmus által létrehozott rendszerben ez a „család nélküli” bennszülöttnek tekinthető. És ez nem a semmibe vezető út, hanem kifejezetten a pokolba vezető út. Ez egy pokoli önpusztító rendszer.

Az Úr azt parancsolta, hogy „ne önmegvalósítást a szakmában”, hanem valami egészen mást: legyetek termékenyek és töltsétek be a földet

- De hát mégiscsak szülnek gyerekeket!

Igen, mert a szülési ösztönt még nem sikerült legyőzni. És ritka kivételektől eltekintve minden lelkileg normális nő meg akarja tapasztalni az anyaságot. De nem akar anya lenni. Mintha én például meg akartam volna tapasztalni, mi az ejtőernyős ugrás – és ugrottam. Egyszer elég volt nekem, nem akarom tovább – de nem azért, mert nem szerettem. Egyszerűen nagyon tetszett, ez az egyik legélénkebb benyomás. De nincs kedvem minden héten ejtőernyőzni. Ilyen egy nő is. Ösztöne nyomán szeretne szülni - egyet, de a gyerekek nevelésének, etetésének, tanításának szentelni magát, megpróbálni olyanná formálni őket, amilyenre szeretné, kibontakoztatja az általa meghatározott tehetségüket, látni erőfeszítéseinek eredményét. , látni, hogyan változnak a gyerekek... Nem, ő nem ért egyet mindehhez. Szeretné "megvalósítani magát a szakmában". Vagyis, hogy értelmetlenségre pazarolja az életét, Isten terve szempontjából, mert nem Isten parancsolta az embernek: légy űrhajós, légy az atomfegyverek atyja, legyen sebész, vagy kalapácsos harcos, vagy olimpiai ezüst. éremesélyes ... Egészen mást parancsolt az Úr: legyetek termékenyek, sokasodjatok, töltsétek be a földet. Tehát az istentelenség teljesen kiürült az ember elméjéből, lelkéből és tudatalattijából a túlélést szolgáló fő feladatáról.

Helló iskola, helló pokol!

- És az iskola? Mi a szerepe?

Ez csak a harmadik szint -. Iskolánk a porosz rendszer szerint jött létre, és az uralkodó osztálynak abszolút engedelmes személy-fogaskerék, személy-funkció nevelésére jött létre. És mindezt az úgynevezett rendszerünk elfogadta. oktatás. Kik tanulnak iskolánkban? Iskolánk általánosságban véve rossz modorú, sőt, rosszul képzett embereket nevel. Ha néhány szülő tisztában van ezzel Yu Vagyis megpróbálják teljesen figyelmen kívül hagyni az iskolát a felső tagozaton, és amikor a pénz engedi, tanárokat alkalmaznak, hogy olyan oktatást adjanak, amely lehetővé teszi a gyermek legalább intellektuális fejlődését. De a merészebb szülők maguk tanítják gyermekeiket az elsőtől az utolsó osztályig. Most még csak most kezdjük, de idővel több ilyen szülő lesz, bár valószínűleg nem lesz olyan, mint Amerikában, ahol a családok 5%-a otthon neveli a gyerekeket az elsőtől az utolsó osztályig. És ezek a gyerekek figyelemre méltó sikereket mutatnak, mert az iskola nem csak egy kis ember természetes tudásvágyát torzítja el – teljesen megöli ezt a vágyat. A gyerekek pedig ahelyett, hogy megkapnák az ún. tudás - elvégre a teljes iskolai tananyagot két-négy év alatt el lehet végezni átlagos képességekkel, és nincs értelme abszolút embertelen körülmények között ülni 11 évig... és így tudás helyett gerincferdülést kapnak a gyerekek és egy egy csomó egyéb betegség. A forgácslapban található fenoloktól szenvednek, amelyekből íróasztalok és szekrények készülnek. Mint most kiderült, szenvednek az iskolai egyenruháktól, amelyek viselése egyszerűen káros. Szenvednek a félelmetes zajtól, ami állandóan az iskolában van. És szenvednek a gyerekcsapattól, amely a gyermekre gyakorolt ​​hatásával 14 éves korára teljesen kiüti őt a szülei befolyása alól. A gyerekek pedig csak „küldik” apát és anyát. És először a nagyapa és akik védtelenebbek.

Az állam minden lehetséges módon segíti ezt az „üzenetet”: most egy gyerekpofonért két év börtönt kaphat. És ez a te gyereked! Ha megfenekel valaki mást, csak valamiféle adminisztratív nyomásnak lesz kitéve. Most még küzdünk ezzel a törvénnyel, amelyet leple alatt hajtottak végre. És pontosan ezt tették ennek leple alatt. És nem csak a „mi ez? egész Európában van”, nem! Ez a nevelés minden elemének meggyilkolásának céltudatos folytatása.

Iskolánk még az 1990-es években felhagyott az oktatással, amikor kimondták: az iskola nem oktat - tanít. Nem tanít semmit! És ha az iskola nem tanít és nem nevel, akkor elcsúfítja a gyereket. Egy iskolában felnőtt gyerek számára a legfontosabb és legerősebb hatással azoknak a fiúknak és lányoknak a véleménye, akik a társasági körében vannak: ez egy osztály és talán egy bejárat.

- Ma az internetes kommunikáció fontosabb...

Igen, most van egy új fertőzésünk - . És valóban, a gyermekek internetes kommunikációja sokkal fontosabbá és jelentősebbé válik, mint a társakkal való kommunikáció való élet. Teljesen elmerülnek a hálózatban. És ez a következő réteg: az élet nem az, amit Isten teremtett és amit az ember elrontott a bukásával, hanem egy virtuális élet. A gyerekek anélkül kommunikálnak, hogy tudnák kivel, néha anélkül, hogy tudnák, fiúval vagy lánnyal. És az ötletekben rejlő fertőzések cseréje zajlik. Ugyanígy nemcsak a gyerekeket, hanem a fiatalokat is érinti. Főleg azoknak, akik az iszlám kultúrán belül születtek, de semmit sem tudnak az iszlámról: bizonyos gondolatokat bele lehet önteni, és minden nehézség nélkül. A mentor pedig ne valami nagy ulema legyen – elég, ha tud 4-5 szlogent. Ő inspirálja majd őket, aztán maga az illető fantáziál még egy kicsit, és elképzelheti magát valami hősnek, persze nem Sir Lancelotnak a tóból, de legalább valakinek a Magnificent Age sorozatból.

Sokan, akik modern létünkről elmélkednek, azt mondják, hogy háború folyik: háború Oroszország ellen minden fronton. A fogyatékkal élő sportolók elleni háború, az oktatás elleni háború - igen, csak rombolni, rosszindulatúan és szándékosan, azzal az ürüggyel, hogy pénzt takarítunk meg. És az államnak mindig pénzre van szüksége, és az uralkodó osztálynak mindig szüksége van pénzre, ez mind világos.

A halálhoz való jog

Galina Murszalijeva, a Novaja Gazeta rovatvezetője, a gyermekek öngyilkosságáról szóló ismert cikk szerzője arra a következtetésre jutott, hogy az öngyilkossági hullám tervezett volt. Aztán sok szülő egyszerűen fogta a fejét: mert el sem tudta képzelni az ilyesmit ...

Mennydörgés nem üt - a paraszt nem tesz keresztet.

Az öngyilkosságok megszervezésének célja egyszerre szégyenletes és egyértelmű: a gyerekeket ki kell vágni a társadalmunkból, amelyben ők már csak egy kis részét képezik, de ha ezt tömeges jelenséggé tesszük, akkor ez egy nagyon komoly probléma lesz.

- És mi a "pszichológiai portré" az öngyilkosok karmesteréről?

A lebonyolításban részt vevő személyek bárkik lehetnek, bárhol élhetnek – például Malajziában. Vagy Ukrajnában van olyan ember, aki nem idegenkedik attól, hogy heti 20 dollárt keressen egy ilyen internetes „kommunikációért”, főleg, hogy már kimosták az agyát, hogy ezek az orosz gyerekek leendő katonák. Hiszen a saját szovjet katonai iskoláinkban kiképzett tüzérek rálőttek pilótáinkra és lelőtték őket! Bár ugyanabban az iskolában tanultak, csak ők voltak pilóták, ezek meg tüzérek, de valami már megfordult az agyukban.

Ha az embernek nincs se Istene, se lelkiismerete, sok minden „beszippantható”, beleértve a halál gondolatát is.

És most, amikor az embernek nincs se Istene, se lelkiismerete, sok mindent lehet „beszívni”. Igen, a tévében állandóan nyomozókat vetítenek nekünk: a fiú meg akarja ölni az apját, az anya meg a fiát, aztán a jó és olyan kedves nyomozók ezt az egészet megfejtik. És be van ágyazva az agyba: megölheted apádat, sőt anyádat is, ha pénzért. Apám és anyám úgyis előttem hal meg, de legalább jó életem lesz. És várja meg, amíg meghalnak, és hagynak rám egy vagyont... Szeretnék tanulni, de nem tudok: minden agyam el van verve az iskolától. És folyamatosan mutatják szép élet: itt ül egy balerina egy zsineg a híres szigeteken, itt vannak ilyen-olyan énekesek honoráriumai, és ha legalább ritka hangja van, akkor sem fog bekerülni a klipbe ... És így mindennek vége a világ. Pavarotti ellenőrzése alatt tartotta a tenorokat, és amíg élt, lehetetlen volt betörni erre a piacra ...

Az emberek számára istenné váltak – éppen az, ami ellen az Úr beszélt. A Szentírás aszkézise azt tanítja: "A pénz szeretete minden rossz gyökere." És ha a pénzt szolgálod, nem szolgálhatod Istent. És az ember elindult az Istennel való küzdelem útján. És ennek következtében - a legtörékenyebb, védtelenebbek öngyilkossága.

De általában az öngyilkosság nem csak az, amikor ráteszi a kezét. A felnőttek öngyilkossága is más formában történik, mint például nálunk a 90-es években, a burjánzó bűnözés során. Sétáljon végig bármelyik temetőnkön: hány emlékmű van azoknak a fiatal srácoknak, akiknek öt-hét gyermekük lehetett, és egy ilyen „üzletet” végezve megölték magukat.

Ha követed az emberi jogokat, akkor kiderül: „Miért van ez?! Minden gyereknek joga van meghalni"

Emlékezzünk arra is, hogy az egy főre jutó létszám tekintetében megelőzzük a bolygó többi részét. De ez nagy probléma, de a hatalmon lévőket ez nem foglalkoztatja, abszolút nem hangzik sem az iskolában, sem az orvosi egyetemen. Jelenleg Moszkva központjában új járólapokat raknak le, de amikor az emberek a Tverszkaja mentén, más gyönyörű utcákon sétálnak, nem gondolnak arra, hogy meggyilkolt csecsemők – és tízmilliók – vérétől csikorognak. megölték. Több ország lakossága elpusztult. És ki által? - Maguk a szülők. És mosolygós orvosok, akik azt hiszik, hogy azzal, hogy megszabadulnak a gyerekektől, jót tesznek. Ez teljesen elvetemült tudat! És teljesen érthetetlen, hogy ezt miért lehet megölni, de azt nem. Innen már csak egy kis lépés ahhoz, ami már Európában van - a gyermekeutanáziáig. Itt a gyerek megsértődött a szomszéd fiún, ezt elmondta az anyjának, ő pedig legyintett: "Ne figyelj." Neheztelése pedig marja, és kérem: jöhet eutanáziára. Az állam ebben néhány országban már hajlandó segíteni neki. Miért? - És jogai vannak. És ha követed az emberi jogokat, akkor kiderül: „Miért van ez?! Minden gyermeknek joga van az élethez és a halálhoz, így felismerte jogát.

Tedd úgy, mint én!

A psziché mely sajátosságai, amelyek minden gyermekre és serdülőre jellemzőek, bizonyulnak a leggyengébb pontnak, amelyen a karmester öngyilkossággal játszhat?

Terelés. Most mindenféle flash mob a divat. Mindenki ugyanabban a pólóban jött ki és egyben ugyanúgy tapsolnak.És amikor mindenki egyszerre és ugyanúgy csinál valamit, ez nem felkészülés egy rossz sorozatra? Először egy flash mob, aztán... Hiszen egy fiatal számára ez a lényeg, hogy „együtt”, a fiatalok utánzásban élnek, lelkileg még nem nőttek teljes értékű emberré, még mindig majmok, bár farkatlanok, és számukra nagyon fontos, hogy olyanok legyenek, mint mindenki más: mindannyian rongyokban fogunk járni, fémet fogunk hordani a fülünkben, az orrunkban, a köldökünkben... mindannyian nemi betegségekben szenvedünk, mindannyian dohányozni fogunk, és azzal a levegővel, hogy valami fontosat teszünk.

Nemcsak neheztelésből, hanem „szórakozásból” is leugranak a tetőkről. Mi a motiváció a vicc mögött? - Büszkeség

De ugyanakkor megvan a vágy, hogy ebből „mint mindenki másból” kitűnjön. Menő vagy, igaz? És elkezd lovagolni a kocsi tetején. És még menőbb - leugrani az Ostankino-toronyból. Hiszen nemcsak neheztelésből, hanem „szórakozásból” is leugranak a tetőkről. Mi a motiváció a vicc mögött? - Büszkeség. Ez van egyébként a kommunista felhívásban: "Aki senki volt, az lesz minden." – Megöltem John Lennont! Komponáltál, énekeltél és játszottál legalább egy dalt? - Nem! „De megöltem John Lennont – belementem a történelembe! Most mindenki rólam fog írni! És minél nagyobb a magasság, annál látványosabb, annál több figyelem irányul a személyemre.

A gyerek nem arra van felkészítve, hogy algebrát tanuljon, ne arra készüljön, hogy apa legyen, ne tanuljon meg csavarozni anélkül, hogy tönkretenné a kezét. Nem gondol rá, pedig családja és társadalma ezt várja el tőle. Hülyeségek járnak a fejében: összejövünk és „gee-gee-gee”. Nevettek, ittak, szívtak valamit – ilyen az élet. És ezt kezdik tanulmányozni: „szubkultúra!” Nem "szubkultúra", hanem pusztán a kultúra hiánya, minden nemzeti kultúra elvesztése. A kultúrát mikroszkopikus határokig sűrítik, és valami mást is előírnak - egy ilyen csordát. Mert megmutatják a tévében, ezt akarom, és részt akarok venni. Ezt egyébként a politikusok is használják, és azon keresztül közösségi hálózatok forgalmazza.

Említetted John Lennont. A nyilvánosságban és a közösségekben pedig nem csak az ő sorait idézik erősen, hanem a többi bálványunkat is - azok dalait, akiket fiatalon hallgattunk. Itt a Spleen csoportnak van egy dala a következő szavakkal: „Kimentünk a világűrbe, nincs már mit megfogni ezen a világon…”, és most már értem, hogy ezek a szavak a szövegkörnyezetből kiragadva kiválóan alkalmasak arra, hogy egy tinédzser elméjének megfelelő feldolgozása, bár - és ebben biztos vagyok - a zenész Alekszandr Vasziljev egyáltalán nem adott öngyilkos jelentést ezeknek a szavaknak.

Biztos vagy ebben!!!

Soha életemben nem hallottam, mit alkotott ez az ember, sem a nevét. De vannak olyan nevek és vezetéknevek, amelyeket hallottál, és én. Most nem John Lennonról beszélek. Nyikolaj Vasziljevics Gogolról, Nyikolaj Alekszejevics Nekrasovról beszélek... Ezek léteznek az elménkben, és befolyásolják – másként hatnak rá. Legalábbis az enyémen eddig.

A rockművészek és a rapperek nagyon nagy hatással vannak a most iskolás srácok lelkére, ezt nem lehet olyan könnyen kizárni.

És nem tartom kizártnak.

Ami a gyerekek védelmét illeti... Ehhez az állam létezik, meg kell védenie a gyerekeket. De az állam nem valami elvont dolog, hanem emberek. És ne feledd, hány ügyészt, adminisztrációt és rendőrt emeltek talpra, hogy több tucat, ha nem több száz tábort bezárjanak, mert az idióták 13 gyereket vízbe fojtottak Ladogában! Az egyik idióta pedig még csak fel sem hívta a sérült lányt – azt hitte, viccel. Ez nem hülyeség, csak szimpla idiotizmus. Hiszen jól látszik, hogy a nagy északi tavainkon, mint a Ladoga, Onega és mások, még egy kis hullámmal sem lehet „kirándulni”. És ha vészhelyzet miatt hívnak, ellenőriznie kell! Hogy tudsz te magad, anélkül, hogy látnál egy embert, elhárítani valamit csak azért, mert egy gyerek hív?! És mi történt ezután, nem idiotizmus? Rengeteg pénzt költöttek a táborok ellenőrzésére, rengeteg gyereket fosztottak meg a nyári vakációtól. A bezárás a legegyszerűbb megoldás. És olyan durva ügyetlen módszerekhez folyamodtak. De ez védelem?

A táborokkal van egy probléma, minden évben elmondják: abban a táborban a gyerekeket megmérgezték, egy másik táborban megmérgezték őket, bár minden tábor kénytelen egy bizonyos beszállítótól enni...

Nem utána, hanem előtte

A gyereknek nem kell kifejezetten „beszélnie”. Beszélgetni kell vele, amikor még az anyja hasában van.

A gyereknek nem kell kifejezetten „beszélnie”. A gyerekkel akkor kell elkezdeni beszélni, amikor még az anyja hasában van. Beszélgess vele, énekelj neki, simogasd a pocakod, kereszteld meg. És a születés napjától a gyermek megházasodásáig vagy házasságkötéséig anyának és apának megkérdőjelezhetetlen tekintéllyel kell rendelkeznie, amelyet nem az izmok, nem a pénz, nem az ajándékok, hanem a szeretet nyer el. És egyetlen "srác" sem az udvaron, akik kötekednek, és végtelenül gúnyolódnak, és trágárságokat beszélnek, nem fogják tudni felvenni a versenyt a szüleikkel, ha a szülők valódiak. És ha „hagyj békén, nincs időm”, ha anyának és apának a munka a legfontosabb, akkor egyértelmű, hogy azonnal megjelenik a helyettesítő. Megrágták, mint a meg nem evett almát, kidobták, lábbal ráléptek, de még maradt benne egy kis vas és vitamin. A gyerekeink megeszik ezt a szart.

Amit az iskola, az utca, az internet kínál a gyereknek, az rossz minőségű, halálos termék. Végül is köztudott, hogy az internetes kérések több mint 50%-a pornográfia. A gyerekek pedig keresik és nézik – a szülők pedig nem is tudnak róla. A gyerekek kütyüért könyörögnek: „Anya, az iskolában minden srácnak megvan, de nekem nincs!” Mi lenne, ha az összes gyereknek egyenes borotvája lenne? És ha az összes srác kap egy Stechkin pisztolyt? Mit, például így: "És akarom!" - "On, fiam, elesett!"? Mi van, legyen olyan, mint Amerikában? Ott egy gyerek, akit csúfolnak, azonnal vesz egy fegyvert, és sorban mindenkire lövöldözni kezd - és híres leszel, meg menő, és lősz - általában sok mindenféle öröm van.

Az iskolákban és speciális központokban dolgozó pszichológusok segíthetnek-e valahogy a gyerekeknek megbirkózni problémáikkal?

Mit mondhatnak a pszichológusok? Egyszer egy bizonyos központban, ahol pszichológusok csak gyerekekkel és serdülőkkel dolgoznak, elvégeztem egy ilyen kísérletet. Azt javasoltam, hogy a pszichológusok mondják el a szokásos érvelésüket, én pedig, miután átvettem a gyerek álláspontját, megpróbálom megcáfolni. És nem telt el 10 perc, mert darabokra törtem őket. Gyerekek, racionális lények: van bennük logikájuk, gondolkodásuk, nagyon gyorsan működik az agyuk. Amikor más gyerekekkel kommunikálnak, akik ugyanolyan dinamikusak, folyamatosan pingpongoznak egymással. Ezért természetesen minden pszichológust egyszerűen ellátnak. És a társadalom megnyugtatására: "A pszichológusok az áldozatokkal dolgoznak." Dolgoznak – és hagyják, hogy dolgozzanak: minden rendben, a téma lezárva. De kell az eredmény!

- De az öngyilkos csoportokban a gyerekeket pszichológusok is manipulálják...

Vannak bizonyos technológiák. Akárcsak a hipnotizőrök. Itt a hipnotizőr belép a terembe, és megkérdezi: „Tegye össze a kezét! Minden csatlakoztatva? - "Összes". – Nem tudod kiakasztani a kezed. Próbáld ki!" A hipnotizőr pedig megnézi, ki nem tudott elszakadni, felhívja ezeket az embereket a színpadra, és elkezd velük dolgozni – és azt csinálnak, amit akarnak: úsznak és angolul beszélnek... Nagyon egyszerű: az ember hipnózisnak van kitéve. nagyobb mértékben, mint a többi. Ugyanez a helyzet a gyerekekkel.

Szóval van kiút?

Hogyan viselkedjenek a szülők, ha megértik, hogy gyermekük ilyen csoportba került, már régóta benne van? Egyértelmű, hogy az internet ki van kapcsolva. De mi mást?

Itt szigorúan egyénileg kell fellépni. De a legjobb módszer a figyelem váltása. Hadd mondjak egy háztartási példát. Kisgyerek, másfél éves, a konyhában ülsz, a baba a kezedben, és közben tévézsz, eszel és a kását melegíted a gyereknek. És itt a serpenyőhöz nyújtja a kezét. Ha kihagyom ezt a pillanatot, forrásban lévő vízzel leforrázza magát. Ezért nem szabad kihagynom ezt a pillanatot. A konyhánk pedig kicsi, 5 méter. Mit kell tenni? A gyermek figyelmét el kell vonni a serpenyőtől.

Tehát amikor egy öngyilkos csoportba került: át kell kapcsolnia a gyermek figyelmét. Nos, például szerezz neki egy kutyát, és szánj rá néhány hónapot. Menj el kiállításokra, válassz kiskutyát, magyarázd el, hogyan kell vigyázni rá... Aztán menj sétálni ezzel a kutyussal stb. Igen, bármire van szüksége, hogy elvonja a figyelmét erről a csapásról.

És persze el kell szigetelődni a gyerekcsapattól. Az orosz embernek kollektív tudata van. Valóban, a múltban, 100 évvel ezelőtt a családokban átlagosan 8 gyermek született. Általában 15-20 gyerek volt, de volt, aki gyermektelen volt, és valakinek haldoklott a gyereke, így családonként átlagosan 8 gyereket sikerült elérni. De egy ilyen csapat természetes: idősebbek - juniorok. Az idősebb azt mondja a középsőnek: "Nem tudod legyőzni a fiatalabbakat!" És minden gyermek szeretetben és békében nő fel. Az idősebbek megtanulnak törődni a fiatalabbakkal, és így készülnek a jövőre. családi élet, ami a modern családokban nem fordul elő, ezért a 45 éves "fiú" azt mondja: "Még nem állok készen a férjhez." Igen, soha nem lesz kész! Mert nem tud a gyerekekkel bánni. Mert csak ő tudja, hogyan kell vele bánni: köss előkeet, amikor eteted; ne blokkolja a tévéjét; ne idegesítsd őt; és amikor aludni akar, legyen csend, stb. Aztán van néhány gyerek...

Emlékszem, megkérdeztem az egyik iskolai barátomat: „Akarsz férjhez menni?” És ő: „Mi van, ha vannak gyerekek? Olyan pirosak...

Hogyan védik meg a szülők gyermekeiket a haláltól? – Ó, aggódni fog! Honnan tudod? Hányszor szolgáltam temetésen, amikor kisgyerekek voltak jelen. Nagy érdeklődést mutatnak az elhunyt iránt: fontolgatják, gondolkodnak... Ez akkora impulzus számukra! Nem, általában másképp csináljuk: „Hol van a nagymama? Ő maradt." Hát, micsoda ostobaság!

A gyerekek nincsenek felkészítve a felnőttkorra. És nem kezdhet el főzni, ha a gyermeke már 15 éves. Azt mondják, ez átmeneti. Mi az átmeneti kor? - Átmeneti kor hogy annyira megnőtt, hogy vissza tud ütni anyának és apának. Az apukák 40%-ának pedig egyáltalán nincs, és ha valakinek van, akkor az nem apa, és csak minden lehetséges módon kerülni kell őt. Tehát minden ott van elrejtve, amikor a baba még olyan, mint a bab.

Akkor nem tudod azonnal megjavítani. Itt jönnek hozzám a gyerekes anyák: "Atyám, te mondd meg neki!" Rám néz, és még az is kényelmetlen, hogy mondok neki valamit. Ki vagyok én? És mit mondjak? "Hallgass anyádra!"? Még mindig fél a felnőttektől, ezért őszintén szólva nem nevet a szemembe. De amikor elmondja a gyerekeinek ezt a templomlátogatást, késni fog, legyen egészséges, közvetlenül hallom, amit mond.

- De ez a szokásos tizenéves konfrontáció a felnőttekkel. Nem így van?

A serdülőkornak ehhez semmi köze: az ember nagyon szervesen nő fel. A pubertással valójában nincs probléma, kivéve néhány testi fájdalmas jelenséget. Ez általában a növekedésről szól. Vegyünk egy növényt vagy egy oroszlánt - mi van, pubertásban vannak? Mi van, az oroszlánnak baja van? A probléma akkor merül fel, amikor egy másik büszkeségbe akar kerülni: le kell győznie az idősebb hímet – és áthajtják a prérin. Az emberekkel is így van, minden szerves.

Örök harc

Kiderült, hogy a gyermek-öngyilkossággal kapcsolatos összes probléma gyökere nem is ebbe, hanem még messzebbre vezet? És mindezt meggyógyítani, ha egyáltalán meg lehet gyógyítani, akkor sokáig tart?

Természetesen hatalmas pénzek elköltésével lehet ezt úgymond összetörni: nyomon követni, kik szerveznek öngyilkos csoportokat, elkapni ezeket az embereket, bíróságon keresztül bizonyítani bűnösségüket. De mivel ezek az emberek általában külföldön élnek, nem férünk hozzájuk. És ha a mesterlövészek kiiktatják őket, akkor valójában senki sem sajnálja őket: ott rögtön újakat vesznek fel. És nem lehet lelőni az egész országot, ahonnan az újoncokat toborozzák - találnak egy másik országot. Mi az, amerikai testvéreink nincsenek naprakészek? Végül is az egész világterrorizmus az ő termékük. Sajnálják az arabokat vagy Afrika népét? Amerikának megvannak a maga globális pénzügyi problémái és feladatai, és ezek megoldják azokat. És hogy valaki meghalt, nem gondolnak rá. És nem csak ők, hanem mi is. Itt Belgiumban valakit halálra késeltek – virágot viszünk a nagykövetségre. Szíriában egy robbanásban 200 ember halt meg – és senki nem vitt semmit a szíriai nagykövetségre. A szírek nem emberek? Ez a legrégebbi kultúra. A szírek mindig is azok voltak. Általában az amerikaiak pusztították el Irakot. A terroristák nagy része pedig az iraki hadsereg egykori tisztje. Mindannyiukat becsapták. A tábornokokat megvesztegették, de nem volt elég pénz az összes tiszt számára.

Tehát mindig lesz kifejezett és közvetett terror. Mindig lesznek olyanok, akiket fel lehet venni.

Csak a család védi meg az embert – kicsiket és nagyokat egyaránt. Ezért minden ütés rá irányul.

És az egyetlen dolog, ami megvéd egy embert - kicsiket és nagyokat egyaránt - ebben a szörnyű világban az. Ezért minden csapás a családra irányul, ezért a fiatalkorúak politikájára, tehát a családot tönkretevő jogszabályokra. És akkor is így lesz. Nem úgy, úgy. Nem tudják átnyomni az egész törvényt, ezért vesznek egy darabot, és átnyomják. És minden csatornán keresztül cselekszenek, és az üzleten keresztül, azokon keresztül, akiknek van pénzük... Háború van.

És ha van család, ha van családon belüli nevelés és oktatás, ha ez a család megérti Isten előtti feladatát, akkor igen, van remény az üdvösségre. Különben ugyanaz lesz, mint a drogoknál. Hát, mekkora küzdelem folyik már! És nem kell mást tennie, mint repülőre szállni, és áprilisban alacsony szintrepüléssel meglocsolni afganisztáni mákföldeket lombtalanítóval, és ezt minden évben megtenni öt éven keresztül. Igaz, a heroint a következő hét évre már előkészítették a piacra. De hét év múlva, ha ezt a munkát gondosan végzik, eltűnik. Különben ez nem veszekedés. Vezess, ne vezess, akkor is árulnak és beadnak. És ki sajnálja azokat a drogosokat, akik árulják? A rendőrök pedig jól érzik magukat: mert mindenki tudja, hol laknak azok, akik kereskednek, minek építik a házukat, ki kereskedik, ki a főnöke - minden ismert. Csak néhány fél intézkedésen kívül nem történik semmi. Így van ez az öngyilkosságokkal is. Itt az újságíró felvetette a problémát – és mi van? Hacsak nem szerzett ezzel hírnevet. Ez a hullám elment. De fel fog merülni valami más, ami egyre több elmét fog megragadni.

- Azt olvastam, hogy azok az öngyilkos csoportok bezártak, de újak jelentek meg...

Egyszerűen nem tudom, mi van velem. Napról napra egyre jobban összetörök ​​a fiamon, olyannyira, hogy még magam is ijesztő... Megütöttem a pápán, a kezén, a vállán... aztán maradnak az ujjlenyomatok.

Szinte minden feldühít vele kapcsolatban... a gyerekem feldühít! Mintha idegen lenne számomra.

Elméletileg a semmiért kiabálok vele. Arra, amit minden gyerek csinál - mindent összetör, tép, szétszórja a dolgokat, nem akar bilire menni, sehova piszkál, teába dobja a távirányítót stb., stb. Nos, nem baj, még megértheted. De még akkor is, ha csak odajön hozzám, amikor valamivel el vagyok foglalva, vagy a számítógép előtt ülök, akkor is kezdek dühös lenni, mondom neki, hogy hagyjon békén. Nem akarok játszani vele! Nem akarok kimenni vele!

Most így kiabáltam vele, és a fenekét ütöttem, mert felmászott a számítógépasztalra, és akkora tócsát csinált ott... nem ez az első alkalom, hogy az asztalra piszkál. Uram, miért nem érti meg, hogy bilire kell menni?? így még mindig nem fogod elkapni a pillanatot, amikor WC-re akar menni... Már nem tudok, már minden fel van dühös a házban. Mondtam neki, hogy utálom, és idegesít

Nagyon sajnálom őt később az ilyen veszettség rohamaim után.Néha még arra is gondolok,hogy nem szeretem...megértem,hogy NEM BŰNÖS SEMMIBEN! És milyen hatással lehet a pszichére? Én vagyok az anyja... Sírok...

Sokan azt mondják, hogy ez a fáradtság, az alváshiány és minden, ami ilyen hatással van, de nem! Ha belegondolsz, nem fáradok el, mindig alszom eleget, van időm magamra, de NEM AKAROK semmit! A fia egész éjjel alszik, nappal pedig 2-4 órát.

Csak egyedül akarok lenni, és hogy senki ne érjen hozzám, és nem tennék semmit.

Talán ez a depresszió... Csak nincsenek barátaim, nincs kivel kommunikálnom, van egy barátnőm, de ő mindig a barátjával van. A férjem reggeltől estig dolgozik, este fáradtan jön és azonnal a számítógéphez, gyakorlatilag nem beszél... de néha mindannyian együtt sétálunk vagy bevásárlóközpontba megyünk (ritkán).

De hiányzik. Egész nap egyedül ülök a fiammal, este is, nem nagyon fog velem beszélni, már megvan a SZÉPSÉG! Az internet az egyetlen vigasz.

Több mint hat hónapja költöztünk, és egyáltalán nincs itt gyerekes anya. Amikor a szüleinkhez megyünk, ahol korábban laktunk, nagyon sok lány van gyerekkel, velük sétálok és szívesen sétálok... és a gyerekem ott nem idegesít. És még csak nincs is hova menni, csak utak, amelyeken autók rohangálnak ...

De ha szükségem lenne rá, ha úgy szeretném, ahogy minden anya szereti a gyerekét, akkor nem panaszkodnék rá, csak örülnék minden vele töltött percnek, nem bosszantana semmiért, mert minden gyerek ilyen! De ez nem így van... Ma rájöttem, hogy nincs szükségem a gyerekemre, a fiamra

Elnézést, csak ki kellett beszélnem, egyszerűen csak hamarosan megőrülök... Vagy már...

Talán valaki tud nekem segíteni. Nem értem, mi történik velem. Amikor teherbe estem, féltem az abortusztól. Most már értem, hogy le kellett győznöm magam. Megmérgezem magam és a körülöttem lévők életét. Férj és szülők. Soha nem akartam gyereket, de reméltem, hogy a várandósság időszakában felébred az anyai ösztön. De nem létezett és nem is létezik, a gyereknek. Két kutyám van és nagyon örülök bennük. Kiállításokra járunk, bajnoki címeket szerzünk stb. Egyáltalán nem érdekel egy gyerekkel foglalkozni, a kutyáim egészsége jobban aggaszt, mint a lányom egészsége. Nem akarok megtanítani neki semmit, csak üvölteni akarok attól, hogy az óvodára és az iskolára gondolok. Nem akart szoptatni még a születése előtt, majd 3 hét szenvedés után. át a mesterséges táplálkozásra. Annyira csalódtam ebben, hogy az anyuci magazinok összes tanácsa olyan hamisnak tűnik. Soha nem találkoztam még azzal, hogy milyen szörnyű problémákkal kell szembenézniük a gyermekeiket szoptató nőknek. Természetesen, ahogy tudok, vigyázok rá, de ez csak lelki gyötrelmet hoz, nem érzek iránta meleg érzelmeket. Teljesen közömbös számomra, a tudatalatti egyre tolakodóbban suttogja, hogy jobb lenne, ha meghalna. A férjem alig bírja mindezt, állandóan megbocsát. Nem tudom, hogyan fogunk élni. Miért nem érzek egy gyerek iránt, amit a kutyák iránt? Velük kapcsolatban pedig az anyaság minden megnyilvánulása csak úgy ömlik a szökőkúttól. Egyszerűen nem akarok élni, megértem, hogy ha ezen nem tudok változtatni magamban, akkor elveszítem a férjemet (és NAGYON szeretem). Kérdezz meg valakit.
Rossz anya © (14.10.2003 15:10)

Nehéz bármit is ajánlani! Talán szüksége van egy jó pszichológus segítségére. Az egyetlen dolog, hogy a dolgok idővel változhatnak. A lánya felnő, és együtt fogtok tudni foglalkozni a kutyákkal és minden mással.
Eszter © (14.10.2003 15:10)


Jobb neked és a férjednek elmenni pszichológushoz. depressziós vagy. Sok sikert neked, férjednek, lányodnak és kutyusodnak.
Bonita © (14.10.2003 15:10)


Szerintem gyerekgyőztes kell, vagyis egy kakadochka kell neked, nem okoz neked örömet, de ha minden társánál jobban rajzol, táncol vagy valami mást, az nagy örömet okoz. Van egyfajta ember, aki csak a győzteseket szereti. Azt tanácsolom, hogy vigyázzon a lányára. Hozd ki belőle a legjobbat, és nem kevésbé leszel rá büszke, mint a kutyáidra. Egyértelmű, hogy most túl kicsi ahhoz, hogy független legyen, és nincs szüksége rád, de ő lesz az, amivé teszed Dolgozz most keményen, és te leszel az első, aki boldog!
Cat K © (14.10.2003 15:10)


Nagyon könnyen lehet... Pont akkor kezdtem élvezni, amikor kiderült, hogy okosabb és így tovább. legyen szégyen az egész, de így volt
Kelen © (14.10.2003 15:10)


Nem szégyen. Vannak nők, akik szeretik a szerencsétleneket és a szegényeket, mindenki meglepődik, ők maguk panaszkodnak, de élnek. És vannak emberek, akik csak a győzteseket szeretik. Igen, sokféle kapcsolat létezik.
Cat K © (14.10.2003 20:10)








Próbáltál már orvoshoz menni? Valami a hozzászólásodban egyenesen büszkeség hallatszik – tessék, én ilyen vagyok, és ennyi! Valami baromság, hogy őszinte legyek. Évek óta foglalkozom kutyákkal, hivatásszerűen, de - ne adj isten - ha veszély fenyegetné egy gyerek egészségét, azonnal odaadnám. És nem volt összehasonlítás. Mit csinálnál? És hány éves a lányod?
Izhitsa zavarban © (14.10.2003 15:10)



Ez szülés utáni depresszió, menj el orvoshoz, nézzék meg a hormonális hátteret, írjanak fel tablettákat, amik kiegyenlítik, nekem nagyon furcsa ezt olvasni, ezt nem tudom elképzelni, de mindenesetre remélem minden rendben lesz. dolgozz érted, sok sikert neked
© (14.10.2003 15:10)


Nekem úgy tűnik, elég gyakori a helyzet... Én, aki a tervek szerint terhes lettem, élvezettel viseltem, fél évig is rettegtem, hogy mit csináltam és miért szültem. semmi, aztán minden jobb lett, most 5,5 éves a lányom, imádom. és egy évig - kibírta, és legfeljebb hat hónapig - szinte utáltam ((
Kelen © (14.10.2003 15:10)


Igen, végre valaki őszinte volt ezzel kapcsolatban. Ez nálam is átvillant, hála a férjemnek - néha teljesen magára vállalta a gyereket és elengedett dolgozni, dajkát vitt. És minden elment!
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)


Igen, csak sokan érzik, de sokkal kényelmesebb elbújni a tény mögé, hogy ó, láttam őt, a karjaimba vettem - és ez minden, a boldogság könnyei... bárhol is volt, volt egy a vágy, hogy megfojtsa. És most már határozottan kijelenthetem, hogy jó anya vagyok.
Kelen © (14.10.2003 16:10)


Eleinte volt bennem is némi elutasítás, félelem. És akkor - nekem mindig is rémálom volt otthon ülni és nem dolgozni, de itt vagyok, megkötözve, sikítozó gyerekkel, sok a tennivaló, de közbeszól stb. Az első 4 hónapban ettől szenvedtem.
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)


Doktorira és gyorsan. Nem csak neked és a gyereknek kell, hanem neked és a férjednek stb.
Janka © (14.10.2003 15:10)


Köszönöm mindenkinek a tanácsot, nem tudok orvoshoz menni, mert nincsenek normális szakorvosaink, kicsi a város. Jómagam is megértem, hogy pszichológushoz kell fordulnom. 5 hónapos a lányom.
Rossz anya © (14.10.2003 16:10)


Biztosan szülés utáni depresszió. Pihenned kell! Van olyan nagymama, aki egy ideig a gyerekkel maradhat?
Tata © (14.10.2003 16:10)



Szia macska! Igazából soha nem utáltam a lányomat, bár az első 1,5 hónapban úgy tűnt, egyáltalán nem aludtam, de kb 4-5 hónapra már nagyon-nagyon fáradt voltam. Aztán elmúlt és elég gyorsan.Talán fáradtság kérdése.
Tata © (14.10.2003 16:10)


Egy pszichoterapeutához. Vegyél egy beutalót és feküdj le egy kivizsgálásra - megpihensz, kapsz egy adag vitamint - sosem árt.
Janka © (14.10.2003 16:10)


Nem kell pszichológus. Itt a kutyákat ideiglenesen oda kell adni valakinek. Fogyassz nyugtatót és tölts több időt a lánnyal. Minden eljön, kétségtelenül. Soha ne vegyen fel dajkát. Barátnőm is arról álmodozott ebben a korban, hogy megfojtja a fiát egy párnával, semmi, most már szereti, várj egy kicsit és erőlködj.
Tatyana © (14.10.2003 16:10)



Már csak készséges nagyszülőket kell találni. NINCS SENKINK.
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)



Lányok, a szüleim már próbálnak segíteni, ahogy tudnak, hagyok nekik gyereket egy-két napra, ha kutyával indulok kiállításokra. Egy dajkára gondolok, de a mi Muhosranszkunkban nem valószínű, hogy találok olyan dadát, aki megértene, és nem csavarja az ujját a halántéka felé.
Rossz anya © (14.10.2003 16:10)


Miért mond el mindent a védőnőnek? Hadd segítsen és ennyi
Tata © (14.10.2003 16:10)


És miért van szüksége a védőnőnek a vallomásaira? Felbéreled bébiszitternek. Az enyémnek is volt 4 hónapos korától főállású dada, és senki nem rángatta az ujját. Nem látok ebben semmi rosszat, sosem tudhatod, mit csinálsz.
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)



Talán akkor is teljesen eladja oldalra, nehogy a szeme lássa.
Tatyana © (14.10.2003 16:10)


Miért! Vannak bennszülöttek, akiknek nem közömbös a gyermek sorsa!
Kaggi-Karr © (14.10.2003 16:10)


Semmilyen esetben sem. És így örökre idegenek maradnak.
Tatyana © (14.10.2003 16:10)


Nyugodj meg, mindez elmúlik. Legyen több bőr-bőr érintkezés a babával. Kicsi, olyan baba, gondold el, nincs senkije az egész világon, csak te. Senki a világon nem fogja szeretni, ha te nem. Minden lélegzetvételével rád függ. Ne feledd, hogy minden rossz gondolat és érzés elszáll, és álomként feledésbe merül, csak a boldogság marad meg, hogy ez a te véred. Ez a kedvesed gyermeke, örökre megkötött, bármi történjen is a jövőben. Ez szinte minden nővel előfordul, az anyai érzések nem ébrednek fel azonnal. Szörnyű, hogy a kutyák elveszik tőled az időt és a szeretetet, amire egy kislánynak annyira szüksége van...
Tatyana © (14.10.2003 16:10)


Ne vegyen mindent a szívére, előfordul .. és nem csak veled. csak viselkedj vele ne úgy, mint egy anyával (mivel nincs ilyen vágyad), hanem úgy, mint egy kistestvérrel, egy barátoddal, akinek bármilyen okból veled kell élnie. Ne hívd fel a hozzáállásoddal a hozzád közel álló emberek figyelmét. hisz a lány elfogad olyannak, amilyen vagy, még ha hideg is.
Daidin © (14.10.2003 16:10)




Valami hülyeség! Mit keresnek itt? És mi van, szeretni fogja ezután a lányát?
Eszter © (14.10.2003 16:10)


Aztán lesz idő a családra 8) és főleg a gyerekre... és a kutyák valószínűleg dán dogok és mindkét kan 8) ez az oka
Faith © (14.10.2003 16:10)


Miféle hülyeség? A kutyák valóban sok időt vesznek el. nem értem a "humorodat"
Tata © (14.10.2003 16:10)


Meg fogod érteni, ha felnősz, a nagynénédnek csak mentális problémái vannak, elhajlik az állatiasság felé 8)
Faith © (14.10.2003 16:10)


Ha valaki megfordult a problémájával, azt hiszem, rossz témában vagy. Van több alkalmas az Ön számára - Csak szex!
Eszter © (14.10.2003 16:10)


Hiszem, hogy ez a téma ki van szívva az ujjából... egy anya sosem mond ilyet a gyerekéről...
Faith © (14.10.2003 16:10)


Úgy tűnik, itt a problémák egy fejes nénivel vannak 8) és mi közöm hozzá? ... bármi megtörténik az életben))
Faith © (14.10.2003 16:10)


Semmiért nem adom fel a kutyámat. A szüleim egy hónapra elvették őket tőlem, amikor szültem, így majdnem elment az eszem. Miután elkezdtem csinálni, könnyebb lett. Két szukám van. Megnyugtató, hogy nem én vagyok az egyetlen.
Rossz anya © (14.10.2003 16:10)


Szegény lány... hát béreljen házat és lakjon ott kutyákkal... amúgy is teljesítette a bolygó iránti kötelességét 8)
Faith © (14.10.2003 16:10)


Az lesz a kedvencem, akibe belefektetem az erőfeszítéseimet. Ezt az igazságot régóta ismeri az emberiség. Miért szeretjük a gyerekeinket, annak ellenére, hogy sok gondot és gondot, néha szenvedést okoznak nekünk? Azonnal elvetjük, mint komolytalan, azt a kísérletet, hogy ezt biológiai ösztönnel magyarázzuk. Képzeljünk el egy anyát, aki a sors akaratából a szülés után azonnal elvált gyermekétől, és tizenöt év múlva találkozott vele. Szeretni fogja? Nem, mert nem fektetett bele munkát, nem vigyázott rá, nem töltött álmatlan éjszakákat az ágya mellett. A szeretet a kezünkben van: minél többet adunk valakinek, annál jobban szeretjük. Egy új tanár óvoda megkérdezett egy pszichológust, hogyan lehet szeretni egy gyereket, aki undorító volt számára. És ilyen választ kaptam – el kell kezdenünk vigyázni rá! Még egyszer törölje meg az orrát, cserélje le a nadrágját, mossa meg. És így minden nap. Nemsokára kiderül, hogy szereted ezt a gyereket, és alig várod, hogy találkozz vele. Miért történik ez, mi itt a titok? Amikor az ember az erejét valakibe vagy valamibe fekteti, az erők alkalmazásának tárgyaiban önmaga kiterjesztését kezdi látni. A saját keze alkotása, munkájának gyümölcse rendkívül kedves számára, mert mintegy összeolvad velük, személyisége részeként tekint rájuk. Azáltal, hogy feláldozzuk magunkat másokért, közelebb kerülünk hozzájuk, megtapasztaljuk az összetartozás, a szeretet és az odaadás érzését.
Dinka © (14.10.2003 16:10)


Amit írsz, az egyszerűen SZORZAT... És valóban, úgy néz ki, mint egy patológia.Sürgős kezelésre szorulsz, különben ártasz szegény gyereknek. Mondj el mindent őszintén a férjednek, hátha megvéd az anyai kötelességektől és akkor nyugodtan neveled a kutyáidat pompás elszigeteltségben :(
Irina © (14.10.2003 16:10)


Ó, hogy lehetséges ez. vállból, bevágva és ennyi, elégedett. nem ismered, egy nagyon gyakori helyzetet ír le
Kelen © (14.10.2003 16:10)


Hiába vagy olyan... A szülés utáni depresszió (és szerintem ez az egyik variáció) elég gyakori dolog. Az anyukák még a gyerekeket is kidobják az ablakon :(
Natasha K. © (14.10.2003 16:10)


Ne ess kétségbe! A gyermekeddel való kapcsolatod biztosan megváltozik. Az, hogy aggódsz emiatt az állapotod miatt, nagyon jó. Nagyon kedves és felelősségteljes vagy, és idővel megtanulod, hogy igazi anya legyél.
Oakwood © (14.10.2003 16:10)

Ebből a valós és megrázó történetből ezt meg fogod érteni nem minden nőnek van szüksége gyerekre.
Amit publikálni készülök, megkérdőjeleztem néhány szebbik nem természetes anyaságát.
Miután egy „hideg levél” érkezett az e-mail fiókomba, hirtelen „tüzeltem” a megszállott részvételtől.
„Miért kellenek nekem gyerekek? Egészen reálisan mondom. Teljesen és teljesen a „bábu” nevelésének szentelni magát? És akkor kap egy szemrehányást tőle, hogy ő rosszabbul él, mint mások? Nincs szükségem ilyen boldogságra! ”- osztja meg velünk tetves kinyilatkoztatását Murmanszk városából származó Samara.

Miután kissé megszerkesztettem félig-meddig hülyeségeit, úgy döntöttem, hogy egy női élettörténetet konstruálok belőle.

Sziasztok.
A nevem Samara. Már harmincegy éves vagyok, és egyértelműen tudom, mit akarok ettől az élettől.
És hogy pontosabb legyek, pontosan tudom, mit nem akarok ettől az élettől.
nem akarok gyereket. Nincs szükségem gyerekekre. Semmi értelmét nem látom a bosszantó nevelésüknek.
Most mindent elmagyarázok neked, különben készen állsz rám, és darabokra tépsz.
Nem vagyok egy vak bolond, és nem egy fiatalkorú ivó, aki elvesztette az utolsó eszét.
Én egy tanult és körültekintő lány vagyok, aki a saját szabályai szerint él. Fő elvük az, hogy éljenek és a legtöbbet hozzák ki az életből.
Kik vagytok, telt anyák álmos arccal, zúzódásokkal a szemük alatt? Szánalmas vagy és elesett, nyomorult és megtört vagy. Nincs szabadság a lelketekben, folyamatosan feláldozza magát a „szeretett nyuszi” kedvéért.
A "nyuszi" felnő, és azt hiszed, meg tudsz élni magadnak? Biztosíthatlak, nem lesz időd, mert belehalsz a nehéz szülői mezőbe.
Fáradt fejedbe évszázadok óta verik az önfeláldozást egy új életért. Mondd, megszülettél, meg kell szaporodnod.
Miért van szükséged gyerekekre, gondolj bele?
Addig elmondom.

Egy részed gyermekeket szül, hogy ne tekintsenek üresnek.
Mások azért szaporodnak, hogy megtartsák a parasztot.
Vannak, akik gyereket akarnak vállalni, abban reménykednek, hogy idős korukra felszolgálnak egy pohár vizet. Családi gondokra hivatkozva szétszóródnak, és csak időnként látogatnak meg, az órára nézve.

És soha nem próbáltál a gyermektelenekre nézni. 50 évesen 35-nek néznek ki. Mert életük tele van színekkel. A tiéd pedig foltokban és firkálokban van.
Férfiakkal élsz a gyerekek kedvéért, nem is eszel. Szánj kettőre, nekik is, ha visszariadna tőled az ember.
És mi az eredmény?
Nem is fogsz emlékezni semmire.
Most nézd meg, mim van.
A harmincas éveimben már mindenhol jártam, pazarul kerestem és költekeztem.
Olyan örömöket éltem át, amelyekről álmodni sem mertél. Problémákkal alszol el, és rémálmokkal ébredsz. Ölelésben alszom el, és „luxusruhákban” ébredek.
Engem nem terhelnek a „gyerekes félreértések” és a vert sorozatok családi gondjai. Maximálisan élek.
A szüleimnek nincs szüksége semmire, teljes mértékben elláttam őket. Ez a mentségem a gyermektelen életre.
Reggel - a kedvenc munkájához, onnan - az őrült szórakozáshoz. Ha tetszik egy férfi, jövök, ha nem, akkor elmegyek.
Pelenkától, lepedőtől és anyóstól mentes vagyok, akinek tetszeni kell.
Nincs szükségem gyerekekre – nem azért, mert nem szeretem őket, hanem azért, mert még senki nem bizonyított nekem más felsőbbrendűséget.
Eddig formátlan fáradtságot, tompa vadászott tekintetet és a „kell” elven való létezést látok benned.
És rájöttem, hogy élni kell, az „akarok” kombinációtól vezérelve.

Most támadjatok, anyák.
visszavágok.

Élettörténet volt, vagy inkább egy szabad nő szilárd magabiztossága, a „gyerekes kérdéshez” kapcsolva.

A Samar életéből származó történetet én készítettem - Edwin Vostryakovsky.

És várjuk részletes észrevételeiket.

Következő bejegyzés

Oszd meg az oldalt a közösségi hálózatokon

Vélemények száma: 10

    Nő, elöl gyenge. Egy jobb oldalon. A mai gyerekek, akiket tulajdonképpen a tévé és az utca nevelt fel, soha nem hoznak egy pohár vizet idős korukra (és még fiatalkorukban is, ne adj isten betegeskedjenek), de nagy valószínűséggel vagy megmérgezik, vagy szúrjunk kést a hátukba, vagy dobjuk a szemetesbe 40 gr-ban. fagy csak azért, hogy tulajdonjogot szerezzen annak, amit kapott, elszakítva magától a lehetőséget, hogy normálisan étkezzen, öltözködjön, szanatóriumban pihenjen, időben kezelje magát - lakás, nyaraló, autó, pénz.

    És ma már érthetetlenné válnak a különböző szintű tisztviselők és helyettesek cinikus mondatai: „A legfontosabb a gyermek jogos érdeke”. Vagy butaság, vagy a környező élet megvetése. Mindenesetre ezekért az úgynevezett érdekekért a szülők vagy valaki más nagynénje, ha szükséges, jogilag és erkölcsileg felelős.

    Minden érték kívülről van előírva. Gondolkozz el róla. Szinte nincs lehetősége eldönteni, hogy személyesen mire van szüksége ott. Még azt is, hogy hogyan és hogyan mossunk ruhákat, valaki már eldöntötte helyettünk.
    De ez így van, apróság. Valamiért az emberek nem akarják látni, hogy az úgynevezett „erős” család (és mi az?) mögött feleségverés, a fő munkahely - otthon - utáni végtelen munka, örökös fáradtság és hiányosság áll. pénz, gyakran elég nagy csínytevések gyermekükkel (például autó szélvédőjének betörése) vagy alkoholizmus és drogfüggőség.
    És mindezt valamiért rendkívül kedvező színben tüntetik fel.

    A lánynak teljesen igaza van. Csak minden, amit ír, az ő választása. Akinek gyereke van, annak más értékei vannak. Vagy más lehetőségeket. Ez nem azt jelenti, hogy ha lemondasz a gyerekekről, azonnal karban és elegáns ruhákban találod magad.
    Ehhez valami másra van szükség. Például az undor hiánya. Minden este egy új férfival, akinek azelőtt szintén ugyanaz a szabad hölgy volt. Fu, micsoda rendetlenség. Jobb a férfival és a gyerekekkel. Hát, egy kicsit fáradt vagyok...

    Ez a pozíció ennek a hölgynek a valós világképének köszönhető. De az élet megy tovább, a sztereotípiák és az értékek megváltoznak. Ami tegnap örömet okozott, az holnap undorítóvá, mondhatni „nem tetszővé” válhat.

    Tíz éve mentünk a férjemmel először Egyiptomba. Maszkban úsztam, napoztam naphosszat, krémmel bekentem, szeretkeztünk a zuhany alatt, borozgattam a tengerparton, élveztem szeretett emberem és magam társaságát.

    Évről évre elmentünk nyaralni, és most, tíz évvel később visszatértem Egyiptomba. Milyen homályos érzéseket éltem át, amikor rájöttem, hogy láttam a szülőket a medencében, ahogy körbe forgatják a kisgyermeküket, és én is szeretném a babánkat forgatni a kedvesemmel, nem akarok egész nap feküdni, napozni a napon. , krémmel megkenve, homokvárat szeretnék építeni egy kis „nyuszival”, bor helyett az erkélyen hárman sétálunk a parton, kézen fogva.

    Olyan valakit szeretnék, aki hasonlít rám és a lelki társamra. Meg akarok tanítani élni és élvezni az életet, szeretetet akarok adni szeretett férjemen és két macskámon kívül másnak is.

    Magától jön, valakinek korábban, valakinek később. És ha egy hölgy tényleg nagyon tehetős, akkor nincs miért aggódnia, mindig akarhat és szülhet saját nyulat, legalább 40, legalább 50 évesen.
    Amíg ő boldog, soha nem kell lépést tartania a korral és a társadalommal, úgymond csak az érzéseidnek kell vezérelnöd.

    Mindenkinek a magáét. És nem kell senkire semmit ráerőltetni, mindenkinek megvan a maga boldogsága.

    Azok pedig, akik olyasmit írnak, hogy „nő, elöl gyenge”, egyszerűen féltékenyek, hogy nem engedhetnek meg maguknak ekkora szabadságot, és nem tudják kihozni a legtöbbet az életből. A férfias viselkedéstípust választó nő pedig (nyitott kapcsolat, állandó keresés) éles égő érzést kelt az ilyen férfiakban a hát alsó részén.

    Az életükkel elégedett emberek nem ítélnek el senkit.

    Ja, és ki mondta, hogy minden este partnert kell váltanod? Találhat hasonló nézetű embert, és boldog lehet együtt.

    Valójában gyereket akar, és nagyon.

    Nehéz nem érezni a haragot a szavaiban, mégis ő az, aki sokat mond.

    Valami ilyesmi: „Gyerünk, nos, győzz meg, kérlek, ezt már nem tudom megtenni!”

    Aki ezt nem értette, olvassa el újra, csak a „sorok között”, és minden nyilvánvalóvá válik.

    mosoly)

    Néhány infantilis érték egy hölgyben 30 év múlva.

    Nos, a lány nem ment fel.

    Az ilyen gondolatok általában 20 éves kor előtt járnak: kirándulni, cigizni, „kavarni” valakivel.

    Ezt nevezik érzelmi éretlenségnek, felelősségvállalási hajlandóságnak.

    Általában egy nagyon dühös levél egy elégedetlen nőtől!

    Nincs állandó férfi – ez azt jelenti, hogy az ábrán senkinek sincs szüksége komoly kapcsolatra.

    Van egy barátom ugyanabból a sorozatból - okos, gyönyörű, munkával, autóval, de itt van egy golyak a magánéletében.

    És olyan harag tör ki belőle, bár igyekszik közömbösséget ábrázolni.

    És szeretnék egy egyedülálló férfit és egy gyereket.

    És ezt úgy mutatják be, hogy „igen, mi a fene, fejfájás”.

    Anya vagyok! Gyönyörű, karcsú, boldog és szeretett férje és kedvese-lánya!

    Jó családunk van, 14 lányunk, saját vállalkozásunk.

    A 40-es éveimben pedig 25 évesekre adok oddsot!

    És SOHA nem voltak negatív gondolataim a lányom születésével kapcsolatban - imádom a lányomat, feloldódok benne, örömet szerzek a kommunikációból!

    Mindig is csodaként néztem és tekintek rá!

    Ezeket az érzelmeket nem lehet összehasonlítani azokkal, amelyeket a levél írója annyira dédelget!

    És ha jóságban és szeretetben nevelsz gyereket, akkor a gyerekedtől is kapsz. A szerelem szeretetet szül!

    Ezeket minden nap nézem. Sokaknak még gyerekük sincs.

    Valami ilyesmi)

    Kit érdekel, ha szerelemből házasodsz, talán boldog leszel! És hát - igen, pelenka, alsóing, óvoda, kórház, aztán iskola!
    Mit adhatsz egy 20 éves gyereknek?! Ha most érettségizett!? Kettesről hármasra fordulva azt akarom, hogy a gyerek mindent tudjon és tudjon, és még csak ne is legyen szeszélyes! Nem történik meg!
    Nem szeretett embert szültem! 21-KOR! Beteg a gyerekem! Meg kell nézni a fájdalmát!? Gyűjtse össze a vizeletet, székletet, nézze meg, hogyan kap csepegtetőt, injekciót, altatást stb!? Fáj, fáj! És még fájdalmasabb nézni a gyermeke szenvedését.

    Ó igen, 7 éve vagyok házas! És az anyósról - ilyen szerencsés vagy! Én is utálom az enyémet! Minden nincs rendben vele!

Ezt a nagyon keserű szöveget egy sokgyermekes anyuka, újságíró, blogger írta - yuvikom .
Családja régóta a Krím-félszigeten él, Julia aktívan publikál számos ortodox forrásból.

"Már megint erről a tragédiáról beszélek. Elkezdtem írni egy megjegyzést egy barátomnak, és rájöttem egy teljesen szörnyű dologra. Valóban szörnyű. A társadalmunknak nincs szüksége gyerekekre. Az abortusz tilalmáról szóló összes retorikával együtt. Mindennel - szavakkal - a nagycsaládosok támogatása.

A gyerekeket még a szülészeti kórházakban is elkezdik megölni szakképzetlen vagy gátlástalan orvosok. A legboldogabb esetekben egy ilyen teszt után a gyerekek betegek maradnak, de életben maradnak.

Aztán a poliklinikán alulképzett gyermekorvosok (ez nem alaptalan: térségünkben egy év alatt két gyermekhalál is történt, az ún. orvos eltiltása előtt) rossz kezelést írnak elő. Aztán az iskola kábultsághoz és depresszióhoz vezet.

A szociálpszichológusok hatalmas hada pedig nem segít. Nem tud? Vagy nem akar? Vagy egyáltalán nincs célja segíteni? És senki - nincs gyámság, szociális védelem és ombudsman, és még inkább a rendőrség, a rendőrség nem tud segíteni, ha valódi segítségre van szükség. A törvény nem nyújt védelmet a manipulátorokkal, kultikusokkal és egyéb báránybőrbe bújt farkasokkal szemben, akik csak arra várnak, hogy megegyék őket. Nem azokról a szülőkről beszélek, akiknek nincs idejük a gyerekekkel foglalkozni. Szerintem a gyerekmentesség őszintébb. Néha jobb, ha a szülők nem szólnak bele, mert érdemes durván beavatkozni, hiszen visszafordíthatatlan folyamatok indulnak be. Denis és Katya esetében ez a helyzet.

A serdülőkorban – egészen addig, amíg az egész világ és minden élet előttünk áll – a gyerekek már nem életképesek. Vannak, akik szívesebben fekszenek a kanapén kütyükkel. És akkor ők "zöldségek" és naplopók, infantilis. Mások megpróbálnak a való életben élni, de egyáltalán nem tudják, hogyan történik ez normális módon. Hogyan élnek együtt az emberek, hogyan szeretik egymást, hogyan tisztelik – ezt a bölcsőtől kezdve tanítani kell. És ez meglepő módon nemcsak az árvaházi gyerekeket érinti, hanem a hétköznapi családok gyermekeit is. És akkor „nem olyanokká válnak, mint mindenki más”. "Fantasztikus kapitány" legalább megtanította a gyerekeket, hogy küzdjenek az életükért. És mit tanít itt és most a család és az iskola?

Nem tartom Denist és Katyát hősnek. Nem ismerem az összes tényt, nem tudom megítélni. Sáros történelem van, sok kérdés. De a történet kezdete nem azon a napon van, amikor a tragédia megtörtént. Az egész sokkal korábban kezdődött. Senkinek nem volt szüksége ezekre a gyerekekre rövid életük során és az utolsó pillanatig. A csoda nem történt meg, senki nem tűnt fel hirtelen a semmiből, és senki sem ment meg. És honnan jött a szuperhős? Filmjeink nem szeretik a happy endeket. Csak hardcore. De sereggel menni, fegyverrel gyerekek ellen, még egy filmhez is sok. A hétköznapi élet sokkal ijesztőbb...

Nem foglalkozunk a gyerekeinkkel. Általában emberek, állampolgárok. Egy emberi élet nagyon keveset ér. És nem is tegnap kezdődött. Sok katonai győzelmünket, a nagy parancsnok szavaival ellentétben, a számok adták nekünk, nem pedig az ügyesség. És ezek az emberáldozatok valahogy megszűntek rémisztgetni. szokott?

Általánosságban úgy gondolom, hogy ha nem sugározták volna a periszkópot, akkor egyáltalán nem tudtunk volna erről a tragédiáról. Ez pedig azt jelenti, hogy más gyerekek ismeretlenül halnak meg. És csak egy kérdés van: hányan haltak már meg közülük? És hányan fognak még meghalni, mielőtt rájövünk, hogy nem 15 évesen kell elkezdenünk gondoskodni róluk."